Tjjuuuuh breee:)<3

Aah hej :) Lite info om mig.
eehm jag är en typiskt vanlig tjej.
Går i klass sex. Mina kompisar betyder allt för mig, Utan dom hade jag inte vart det jag är idag.
Min mamma och mina två katter betyder också väldigt mycket.
Men iaf i den här bloggen kommer ni att få följa mitt liv igenom bilder och en massa text.
Så jag hoppas ni verkligen kommer gilla den.
Aja i alla fall idag efter skolan så drog jag Emelie, Maja och Wilma till centrum för att handla in lite saker.
Men för mig blev det bara en liten "Melon" plånbok:) xD
Efter det stack vi hem. haha på vägen hem hade dom andra munk tävling om vem som kunde äta en vaniljmunk med hur mycket socker på utan att slicka sig runt munnen :)
Sen gick vi och bada. Det var faktiskt jätte varmt. Man trodde ju inte det eftersom att det var så kallt i luften.
Men nu ska iaf jag gå och lägga mig så jag orkar up imorgon.:

Puss o Kram :)<3

(Ingen Bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0